Toshiba Camileo H20 EU zilver, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Toshiba Camileo H20 EU zilver, zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

ToCo Productions 22-05-2011

Het is een goede camera voor zijn prijscategorie. Maar als je toch echt goede beelden wilt krijgen dan moet je misschien toch een duurdere camcorder kopen. De H20 is vooral geschikt voor bv. familievideo's overdag. Bij weinig licht is deze camera NIETS waard! De camera heeft een Nachtmodus maar die helpt niet bepaald. De beelden zijn HD en redelijk scherp. Het geluid valt mee maar er is helaas geen optie om externe microfoons aan te sluiten.
De camera is een goede koop voor wie vooral overdag wilt filmen en niet te veel geld wilt uitgeven aan een camera.

Ryo11 27-07-2010

Ik heb deze camcorder een paar maanden in bezit. Over het algemeen ben ik er zeer tevreden over. Voornamelijk de prijs-kwaliteitverhouding.
De opnames zijn helder en ook in donkere ruimtes komt de camera goed weg.
Foto met flits is handig.
Jammer alleen dat op 1080p geen beeldstabilisatie mogelijk is maar voor het geld een topper!

gebruiker567- 07-05-2010

Veel te veel ruis in wat donkerder omstandigheden. Neemt dan gewoon niet mooi op. Een gemiddelde fotocamera maakt dan mooiere filmbeelden. Geen HD kwaliteit in donkerder omstandigheden, ook niet in de night modus. Nog steeds heel veel ruis in de night modus. Buiten is de kwaliteit redelijk (avond in mei, gemiddeld licht). Beeld is veel te blauw (geen mooie kleuren bij algemeen beeld), witbalans is dan niet goed, de lucht wordt veel te wit en blauwig. Dichtbijopnamen van groene dingen (bladeren, bloemen) zijn goed, maar deze camera kan niet goed met licht omgaan wanneer er een algemener beeld (=de standaard situatie voor foto of film) moet worden gemaakt. Camera nog niet getest in helder zonlicht, misschien dan wel OK? Camera maakt AVI movies. Volgens You Tube gebruikers (zie aldaar) zou die MOV files kunnen/moeten maken in HD kwaliteit, maar dit is tot op heden niet gelukt. Blijft dus AVI files maken.

wvissers 28-04-2010

Ik heb deze camera gekocht omdat er o.a. beeldstabilisatie op zat. Dit zit er inderdaad op, maar dan wel in de laagste resolutie en dan nog is het niet stabiel. HD-beeld buiten is prima, binnen heeft deze camera echt te weinig licht opbrengst.
Geluid is matig.
Voor de prijs is het een redelijke HD-camera, maar verwacht geen wonder.
Ik weet zelf nog niet helemaal of ik er gelukkig mee ben als ik straks wat mee wil filmen is het toch wel jammer dat het beeld niet gestabiliseerd wordt op hd-kwaliteit.